Cum am acces la dosarul dosarul electronic?
➢ Pentru a avea acces la dosarul electronic, este suficient ca în documentele înaintate instanței, de preferință în partea introductivă, să fie menționate: adresa de e-mail si telefonul mobil.
➢ Cererea de acces la dosarul electronic poate fi descărcată de mai jos:
➢ Cererea nu trebuie semnată, însă trebuie însoțită de o copie a cărții de identitate și/sau dovada calității de reprezentant.
Cine poate solicita accesul și de unde se accesează dosarul electronic?
➢ Părțile din dosar, avocatul părților, executorul, lichidatorul, expertul
➢ Dosarul electronic poate fi accesat de pe prima pagina a site-ului alegând opțiunea DOSAR ELECTRONIC
Dosarul Electronic Național (DEN)
Ministerul de Justiție pune la dispoziție aplicația informatică Dosarul Electronic Național (DEN), în prezent aflat în testare la nivelul instanțelor aflate în circumscripția Curții de Apel Timișoara, Curții de Apel Alba Iulia și Curții de Apel București.
Aplicația Dosarul Electronic Național poate fi accesată pe pagina
Informații privind accesarea Dosarului Electronic Național pot fi obținute la adresa: